بیمه ملت نمایندگی برخورداری

بیمه ملت  نمایندگی برخورداری
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۴ ثبت شده است





بیمه ملت به منظور دسترسی آسان مشتریان خود از خدمات بیمه ای در طول شبانه روز، اولین سامانه اینترنت بیمه را راه اندازی کرده است. مشاهده و استعلام بیمه نامه های صادره توسط بیمه ملت، مشاهده مشخصات هویتی بیمه گذاران و دریافت هدایای بیمه ای به صورت الکترونیک از امکانات این سامانه است.

مشتریان گرامی 
با ورود به این درگاه می توانید به مدیریت بیمه نامه های خریداری شده ی خود پرداخته و علاوه بر آن از سرویس فروش اینترنتی بیمه نامه و بسیاری از خدمات نوین دیگر بهره مند شوید.

برای ورود به سیستم به نکات زیر توجه فرمایید:

مشتریان کارت اعتباری بیمه ملت: در صورتی که شما از مشتریان کارت اعتباری بیمه ملت هستید، برای ورود، از کد ملی خود به عنوان نام کاربری و کلمه عبور مورد استفاده در آن سیستم (سیستم اینترنتی کارت اعتباری)، استفاده نمایید

مشتریان جدید بیمه ملت: در صورتی که به تازگی بیمه نامه ای را خریداری کرده اید، پیامکی حاوی متن خوشامدگویی، نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال گردیده است که با استفاده از آن می توانید از خدمات گسترده ی اینترنت بیمه ملت، بهره مند شوید

سایر افراد: در صورتی که قصد خرید اینترنتی بیمه نامه ای را دارید و نام کاربری و کلمه ی عبور ندارید، ابتدا نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی خود اقدام نمایید و پس از تایید اطلاعات با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که توسط پیامک برای شما ارسال می گردد، می توانید وارد سیستم شده و از مجموعه ی گسترده ی خدمات اینترنتی بیمه ملت، بهره مند شوید.

جهت ورود به سیستم اینترنت بیمه اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۱
سیدمحسن علوی





پس از راه اندازی سیستم تلفن بیمه و اینترنت بیمه در بیمه ملت، این شرک بار دیگر به منطور تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و نیز افزایش سطح رضایتمندی مشتریان محترم سرویس پیامک بیمه ملت را راه اندازی کرد.

خدمات موجود در این سامانه عبارت است از اطلاع از بیمه نامه های معتبر؛ بدین ترتیب، بیمه گذاران بیمه ملت با استفاده از این سامانه، اطلاعات بیمه نامه های فعال خود را دریافت می کنند. علاوه بر این، استفاده از مشاوره بیمه، خدمتی جدید از بیمه ملت در سیستم پیامک بیمه است که از طریق آن، شهروندان محترم می توانند از طریق این سامانه از پشتیبانی مشاورین بیمه ملت بهره مند شوند. این خدمات توسط مشاورین بیمه ملت و از طریق ارتباط تلفنی و یا مراجعه حضوری به متقاضیان ارایه می شود. مشتریان گرامی می توانند با استفاده از این سامانه به خرید بیمه حوادث اقدام نموده و خود را در مقابل حوادث پیش رو بیمه کنند.

برای استفاده و بهره برداری از این سیستم، تنها ارسال کد ملی به شماره 02185333 کافی است. پس از ارسال این پیامک، پیامی مبنی بر استعلام بیمه نامه یا صدور بیمه نامه حوادث یا تماس با مشاور ارسال می گردد و بدین ترتیب بیمه گذاران و افرادی که مایل به تهیه بیمه نامه حوادث یا دریافت مشاوره بیمه ای هستند، می توانند با ادامه فرآیند درخواست شده در پیامک، اطلاعات مربوط به بیمه نامه های موجود خود را دریافت یا درخواست صدور بیمه نامه جدید را ارسال و یا از فرآیند مشاوره بیمه ملت بهره مند گردند.

گفتنی است سیستم پیامک بیمه ملت در حال ارتقا بوده و امکان صدور سایر رشته های بیمه ای نیز در آینده نزدیک توسط این سیستم امکان پذیر خواهد بود.

لطفا برای استفاده از پیامک بیمه ملت، کد ملی خود را به سامانه شماره 02185333 ارسال کنید.

خدمات موجود در این سامانه عبارت است از:

- اطلاع از بیمه نامه های معتبر
بیمه گذاران بیمه ملت با استفاده از این سامانه، اطلاعات بیمه نامه های فعال خود را دریافت می کنند.

 
- استفاده از مشاوره بیمه
شهروندان محترم می توانند از طریق این سامانه از پشتیبانی مشاورین بیمه ملت بهره مند شوند. این خدمات توسط مشاورین بیمه ملت و از طریق ارتباط تلفنی و یا مراجعه حضوری به متقاضیان ارایه می شود.

- خرید بیمه نامه حوادث
مشتریان گرامی می توانند با استفاده از این سامانه خود را در مقابل حوادث پیش رو بیمه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۰
سیدمحسن علوی

کارت اعتباری یکی از ابزارهای مهم مالی و محصول جدید بیمه ملت است که این شرکت به مشتریان معتبر خود اعطاء می کند.

این محصول نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات خرد،‌ بازپرداخت اقساط خریداران به فروشندگان را بیمه می کند. 
کارت اعتباری بیمه ملت محصول نوین صنعت بیمه و جایگزینی مناسب برای چک تضمین در خریدهای اقساطی می باشد. 
دارندگان این کارت می توانند به فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد بیمه ملت مراجعه کرده و کالاها و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری نمایند.

  

فرآیند خرید این  بیمه نامه :

قرارداد بیمه اعتباری به دو صورت حقیقی و حقوقی منعقد میگردد.
حقوقی :

شرکت ها و ادارات و ارگانها پس از عقد قرارداد بیمه اعتباری با شرکت بیمه ملت ، بیمه گر نسبت به صدور کارت های اعتباری برای کلیه کارکنان اقدام می نماید.


حقیقی :

پس از اعتبارسنجی افراد ، قرارداد بیمه اعتباری با شرکت بیمه ملت منعقد میگردد سپس بیمه گر نسبت به صدور کارت اعتباری برای بیمه گذار اقدام می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۷
سیدمحسن علوی





برای اولین بار در کشور امکان صدور الحاقیه افزایش تعهدات شخص ثالث از طریق تلفن بیمه ملت امکان پذیر شد.

این اقدام در جهت تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و نیز افزایش سطح رضایتمندی مشتریان محترم بیمه ملت انجام گرفته است و در همین راستا، سرویس های بیمه ای مختلف از طریق تلفن بیمه ملت ارائه خواهد شد.
مشتری گرامی برای استفاده از خدمات تلفن بیمه ملت با شماره 85334-021 تماس بگیرید.

خدمات موجود در این سرویس عبارتند از:

مشتری گرامی برای استفاده از خدمات تلفن بیمه ملت می توانید با شماره 85334-021 تماس بگیرید.
خدمات موجود در این سرویس عبارتند از :


1. استعلام بیمه نامه
با انتخاب منوی اول (زدن کلید 1) سیستم درخواست کدملی می نماید که با استفاده از آن لیست بیمه نامه های معتبر بیمه گزار اعلام خواهد شد.


2. تمدید بیمه نامه 
با انتخاب منوی دوم (زدن کلید 2) سیستم درخواست کدملی می نماید که با استفاده از آن لیست بیمه نامه های قابل تمدید بیمه گزار اعلام خواهد شد. درصورت تمایل به تمدید هر بیمه نامه کافیست شماره ردیف آن وارد شود. این سرویس درحال حاضر برای تمدید بیمه نامه های ثالث، بدنه و حوادث قابل استفاده می باشد.

 

3. صدور الحاقیه 
با انتخاب منوی سوم (زدن کلید 3) و انتخاب نوع بیمه نامه (ثالث یا مسوولیت) سیستم درخواست شماره بیمه نامه می نماید. پس از آن مبلغ حق بیمه اعلام شده و درصورت تمایل بیمه گزار امکان پرداخت تلفنی آن وجود دارد. این سیستم درحال حاضر برای افزایش تعهدات (دیه قانونی سال جاری) بیمه نامه های ثالث و مسوولیت قابل استفاده می باشد.

 

4. پرداخت با شناسه
ازطریق این سرویس می توانید اقساط بیمه نامه های خود را اعم از زندگی، غیر زندگی و کارت اعتباری به صورت تلفنی پرداخت نمایید. با انتخاب منوی چهارم (زدن کلید 4) سیستم درخواست شناسه و مبلغ مورد نظر را می نماید و درپایان کدرهگیری پرداخت را اعلام می نماید. درحال حاضر تنها شناسه های اقساط از این منو قابل پرداخت بوده و امکان پرداخت با شناسه نمایندگان یا بیمه گزاران گروهی وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۴
سیدمحسن علوی