تلفن بیمه
برای اولین بار در کشور امکان صدور الحاقیه افزایش تعهدات شخص ثالث از طریق تلفن بیمه ملت امکان پذیر شد.
این اقدام در جهت تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و نیز افزایش سطح رضایتمندی مشتریان محترم بیمه ملت انجام گرفته است و در همین راستا، سرویس های بیمه ای مختلف از طریق تلفن بیمه ملت ارائه خواهد شد.
مشتری گرامی برای استفاده از خدمات تلفن بیمه ملت با شماره 85334-021 تماس بگیرید.
خدمات موجود در این سرویس عبارتند از:
مشتری گرامی برای استفاده از خدمات تلفن بیمه ملت می توانید با شماره 85334-021 تماس بگیرید.
خدمات موجود در این سرویس عبارتند از :
1. استعلام بیمه نامه
با انتخاب منوی اول (زدن کلید 1) سیستم درخواست کدملی می نماید که با استفاده از آن لیست بیمه نامه های معتبر بیمه گزار اعلام خواهد شد.
2. تمدید بیمه نامه
با انتخاب منوی دوم (زدن کلید 2) سیستم درخواست کدملی می نماید که با استفاده از آن لیست بیمه نامه های قابل تمدید بیمه گزار اعلام خواهد شد. درصورت تمایل به تمدید هر بیمه نامه کافیست شماره ردیف آن وارد شود. این سرویس درحال حاضر برای تمدید بیمه نامه های ثالث، بدنه و حوادث قابل استفاده می باشد.
3. صدور الحاقیه
با انتخاب منوی سوم (زدن کلید 3) و انتخاب نوع بیمه نامه (ثالث یا مسوولیت) سیستم درخواست شماره بیمه نامه می نماید. پس از آن مبلغ حق بیمه اعلام شده و درصورت تمایل بیمه گزار امکان پرداخت تلفنی آن وجود دارد. این سیستم درحال حاضر برای افزایش تعهدات (دیه قانونی سال جاری) بیمه نامه های ثالث و مسوولیت قابل استفاده می باشد.
4. پرداخت با شناسه
ازطریق این سرویس می توانید اقساط بیمه نامه های خود را اعم از زندگی، غیر زندگی و کارت اعتباری به صورت تلفنی پرداخت نمایید. با انتخاب منوی چهارم (زدن کلید 4) سیستم درخواست شناسه و مبلغ مورد نظر را می نماید و درپایان کدرهگیری پرداخت را اعلام می نماید. درحال حاضر تنها شناسه های اقساط از این منو قابل پرداخت بوده و امکان پرداخت با شناسه نمایندگان یا بیمه گزاران گروهی وجود ندارد.